روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology

روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology

روانشناسی مصرف‌ کننده بخشی از چرخه برنامه‌ریزی بازاریابی است.

این مفهوم تحت عنوان شناخت رفتار مصرف کننده Consumer Behavior در دنیای بازاریابی مورد بررسی قرار میگرد.

بنابراین به‌منظور درک صحیح مفهوم روانشناسی مصرف‌ کننده ابتدا باید جایگاه این مفهوم را در بازاریابی بیان نماییم و سپس به بیان دقیقتر آن بپردازیم.

روانشناسی مصرف‌ کننده Consumer Psychology شناخت رفتار مصرف کننده Consumer Behavior

برنامه‌ریزی بازاریابی استراتژیک :

نتیجه موفقیت یا شکست یک شرکت مستقیما با اثربخش بودن و یا نبودن برنامه بازاریابی استراتژیک مرتبط است.

بنابراین، انتخاب بازاریابی استراتژیک مناسب با محصولات و خدمات بسیار مهم و حیاتی است.

 


iranmct-team روانشناسی ,مصرف‌ ,کننده ,بازاریابی ,استراتژیک ,مفهوم ,روانشناسی مصرف‌ ,مصرف‌ کننده ,بازاریابی استراتژیک ,کننده consumer psychology ,مصرف‌ کننده consum منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

یادی ولات دکوراسیون و مبلمان پاپیلون سکوت پروانه ها همطاف تفريحي gaelixkfcgir92 blogi منجنیق